Co je wegański triathlonista Rich Roll?

112
Co je weganski triathlonista Rich Roll

Wegański triathlonista Rich Roll odznacza się oszałamiającą, niepodważalną wręcz kondycją i wytrzymałością, co potwierdzają jego osiągnięcia i wyniki.

 

Wiemy też, że Rich odżywia się roślinnie w 100%. Co w takim razie konkretnie i dokładnie zjada w ciągu dnia, by mieć tyle siły, energii i wytrzymałości? W kilku częściach przedstawimy posiłki na każdą porę dnia i przykładowy dzień treningowy wegańskiego triathlonisty. 

 

Przykładowy jadłospis wegańskiego sportowca – triathlonisty

WEGAŃSKIE ŚNIADANIE SPORTOWCA

  • co najmniej 1 litr wody (temp. pokojowa) a następnie
  • zielone smoothie

Przykładowy skład smoothie Richa:

  • zielone warzywa liściaste, takie jak szpinak, jarmuż, botwina
  • 1 burak wraz z nacią 1-2 banany ½ szklanki jagód/borówek
  • woda kokosowa
  • po 1 łyżce nasion chia, nasion konopi, zmielonego siemienia lnianego
  • maca w proszku, spirulina i jagody acai w proszku

Śniadanie wegańskie na fastingu

Jeśli akurat Rich robi sobie danego dnia fasting (post), to zamiast zielonego smoothie, po litrze wody wypija jedną mocną kawę i wychodzi na trening.

Śniadanie wegańskie – opcja kaloryczna

Z kolei przeciwnie, jeśli któregoś poranka Rich jest wyjątkowo głodny, wtedy do porannej rutyny (woda + smoothie) dodaje jeszcze

  • miskę ugotowanej, zimnej quinoa (komosa ryżowa)
  • z jagodami i mlekiem migdałowym
  • do tego jeszcze (lub zamiast tego) tost bezglutenowy z masłem migdałowym

W kolejnych częściach przedstawimy wegańskie posiłki Richa Rolla na resztę dnia. Bądź z nami!

VS